onsdag den 3. oktober 2012

Babybio I love it

Hvor er det bare lækkert at der er et koncept som babybio! Det er super fedt at kunne komme i biffen med baby og at der er plads til det, i det ellers ret så vi-skal-tjene-en-masse-penge samfund vi nu engang lever i.
Så dagen i dag har stået på bio og cafetur sammen med en anden nybagt mor og hendes lækre lille bebs.
Derfor har dagen heller ikke været så kreativ. Men jeg har jo god tid og håber min lille pige er sød og dejlig i morgen, så jeg jan få strikket videre på hendes bukser inden hun bliver for stor!! For hold nu op hvor går det bare hurtigt. Også meget hurtigere end jeg havde regnet med. Godt nok har jeg fået sætningen "Nyd det nu mens hun er så lille, for det går hurtigt" tusindvis af gange. Men jeg havde da aldrig regnet med det ville gå SÅ hurtigt!!
Så nu nyder jeg aftenen med min lille pige sovende på armen, mens hun stadig er lille nok til at ligge lige der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar