tirsdag den 16. oktober 2012

10 uger med mortitlen

Her efter 10 uger med titlen mor har jeg lært en hel del.
Jeg ved nu hvorfor søvnmangel er en anvendt form for tortur. Jeg er dog ret sikker på at en kløende næse uden ledige hænder til at klø, vil være mindst ligeså effektiv!!
Hvor ensformigt det kan blive at være på barsel. Hvor kan jeg dog tit undre mig over hvor dagen lige blev af, for hvad i alverden er dagen dog gået med???
Hvor ambivalent det var endelig at have en babyfri kæreste date!
Hvor dejligt det er med en Mødregruppe der også har lyst til at mødes hver uge. :-) For der er jo andre med de samme tanket og desperation for at få noget mere indhold i babyboblen.
Hvor meget man kan elske sådan et lille væsen, se personligheden træde fr, mens man forsøger at slide hul på kinden med kys og kærlighed. Det er endnu ikke lykkedes mig, for tro mig, jeg forsøger meget ihærdigt.
Det er nu engang en dejlig tid og jeg er blevet vandt til det er den lille der er boss! Bare hvis nu nogen skulle være i tvivl!! :-)
Mors lækkerbisken!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar