tirsdag den 1. juli 2014

At få tiden til at gå....

Jeg havde helt glemt præcis hvor svært det nogen dage kan være at få tiden til at gå bare en anelse hurtigere her fra sofaen. 
Specielt når det der plejer at være godt tidsfordriv bare ikke rigtig lige er det jeg har lyst til!! 
Jeg synes ikke der er flere serier eller film på netflix jeg gider se. Der er ingen bøger der fanger mig oh mit strikke og hækletøj det ligger bare der og kigger på mig. Måske det har noget at gøre med den forbandede hovedpine den her bækkenløsning giver mig! Det gør det nemlig lidt svært at koncentrere sig. 
Jeg er også ved at være der, hvor det er ligemeget hvilken stilling jeg er i eller hvad jeg laver så har jeg ondt. Det er ret så irriterende. Jeg ønsker mig 1 uges sommerferie fra at være gravid. Jeg vil så gerne tumle i haven med min Basse. Så vi skal tumle helt vildt i haven næste sommer! 
Lige nu glæder jeg mig bare til at mærke noget mere til guldfisken, så det bliver lidt mere virkeligt og derfor giver lidt mere mening at sidde/ligge det meste af døgnet.

På den anden side, så er der da sket lidt i det lille hjem. Vi har fået 5 nye beboere. Som vi glæder os til at få glæde af. De er dog ikke helt trygge ved deres nye omgivelser endnu. Men mon ikke det kommer snart. 



På torsdag skal jeg holde hygge dag med hende den lille lækre, hun skal have tjekket ørerne, for at være sikker på den mellemørebetændelse nu også er fuldstændig væk. Men det tror jeg nu den er. Hun virker i hvert fald ikke generet mere. 



I næste uge skal vi have endnu et kig ind til guldfisken. 


Det glæder vi os helt vildt til. Jeg håber lidt de kan se hvad den tykke mave gemmer på, da jeg gerne vil sælge ud af pigetøjet hvis det nu skulle være en dreng. 



Ellers ser vi bare frem til vi lige om snart skal fejre 2 års fødselsdag. Lige på det punkt synes jeg tiden går alt for hurtigt. Hun bliver så stor også dygtig. Vi nyder det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar