onsdag den 19. februar 2014

At slynge baby... Også om på ryggen

Herhjemme bliver slyngen, eller viklen som den også kaldes, brugt meget flittigt som altid. Det er dog virkelig sjældent jeg slynger mave mod mave, for tøsen er for stor.
Herhjemme bliver det brugt som et redskab i en til tider lidt for travl hverdag. Det giver tryghed og nærhed.
Og jeg vil så gerne give det videre til alle andre mødre der vil lære og bruge det. Om det vælger en fastvikle, mei tai eller strækvikle. Jeg har brugt det hele.

Derfor var det også en kæmpe fornøjelse at hjælpe en mor i weekenden, der gerne ville lære at slynge sit barn om på ryggen, og jeg håber virkelig hun bliver tryg ved det og vil bruge det i deres hverdag. Ellers håber jeg hun kommer igen. :-)

Jeg har derfor lavet en billedserie hvor jeg viser trin for trin hvordan du slynger baby mave mod mave i en fastvikle. Nu skal jeg bare have fundet ud af hvordan jeg får den lagt herop på bloggen.

Planen er også når der bliver lidt flere lyse timer, at lave små videoer og billedserier til strækvikle og mei tai og også med baby på ryggen. Det er et forårs projekt.
Hvis ikke du kan vente og skal have hjælp lige nu, som i nu! Så send mig en mail eller læg en kommentar, så kan vi sikkert også finde ud af det. :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar