tirsdag den 1. oktober 2013

Vi tæller ned

Nu er det lige om lidt vi får nye nøgler til nøglebundet. Og behøver jeg sige vi glæder os. Som i virkelig glæder os.
Vi har også nydt at bo hos mine svigerforældre, og det er stort af dem, sådan at åbne deres hjem for os. Også uden de vidste noget om hvor længe vi ville blive. Der har også været udfordringer, men der har helt klart været flest af de gode oplevelser og minder.
Vores datter har fået den blidest mulige start på sit liv uden mor 24/7. Jeg er nemlig helt sikker på hun råhygger med sin farmor til daglig.

Vi voksne kan dog virklig mærke vi trænger til at være os selv og have vores eget. Det er aldrig helt nemt at flytte hjem igen. Og jeg tror helt bestemt det har været sværere for Jakob end det har været for mig.

Vi flytter til et lækkert sted. Med masser af plads til både far kontor, mor krea værelse og lækkert pigeværelse. Jeg har indrettet huset 100 gange i mine tanker og tænker kreative tanker om hvordan vi får indrettet os bedst, billigst, hyggeligst og praktisk. Vores hjem skal kunne bruges, være hyggeligt og funktionelt. Også gider jeg ikke bruge al min tid på rengøring. Så det skal også laves så det bliver nemt og hurtigt uden alt for mange kringlede overflader.

Fik jeg sagt vi GLÆDER os!! :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar