onsdag den 3. april 2013

Snart 8 mdr og 28 år

Ja tiden flyver og flyver og flyver.
Lillepigen har været syg med snot, hoste og slim. Oveni har hun groet en tand, så vi har fået meget lidt søvn her de sidste 14 dage. Derfor står det også sløjt til på den kreative side. Jeg har dog fået lavet lidt og er gået i gang med at lave en sprutte af mine garnrester, så bliver der også glæde ud af den. Nysgerrig?? Så tag et smut forbi spruttegruppen og se hvad det går ud på (psst det er til fordel for for tidligt fødte)
Det er også blevet til en hue til manden. Når han rent faktisk kommer og spørger om jeg vil strikke til ham, så skal der dæleme godt nok strikkes, også selvom han stiller ret høje krav. Det skal være i favoritholdets farver, gerne med en form for logo og hans Fifa navn!! Puhh det holdt hårdt, men færdig blev den og synes faktisk resultat er blevet helt ok. Men ikke über godt, så jeg må på den igen.
Ellers går vi bare og tuller og venter på foråret. Der er kommet to nye lækre slynger ind af døren. Og de er LÆKRE, vi elsker dem. Og de bliver flittigt brugt. Det er awesome.
Der bliver også brugt en del tid på at instagramme og pin på pinterest. Åh som jeg dog helt kan tabe tiden de steder. Det er skrækkeligt. Godt jeg snart skal starte på job igen. Men inden da skal jeg lige blive 28 år, lillepigen både 8 og 9 mdr. Gennem April som gerne skal byde på forår og grøntsager i jorden.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar