mandag den 9. september 2013

Jeg er her stadig

Jeg er her stadig. 
Det har været så fed en sommer. Selvom den har stået primært i arbejdets tegn. Vi gemmer ferien til November hvor vi overtager vores hus. Vi glæder os.
Bassen bliver stor. Og er nu en gående basse, hun suser rundt og giver den maks gas! Min glade lille yndling. 

Hun er bare så lækker. Hvis moren selv skal sige det. 
På den kreative front bliver der tænkt mange tanker om indretning af det nye hus. Glæder mig sådan til at kunne komme i gang. 
Jeg er også gået i gang med den næste barselsgave. Veninderne yngler jo som kaniner, så strikkepindende gløder! Jeg har blandt andet gang i endnu et lækkert tæppe af Lene Holme Samsøe. Nærmere betegnet Bella tæppet

Ellers hygger vi bare og nyder livet og hinanden. 
Her følger en lille billed kavalkade fra vores sommer og den helt store 1 års dag. 

Bassen erobrer sin far. Nu 1 år gammel.
Dagen blev tilbragt i zoo til stor morskab.






Der blev selvfølgelig også fejret fødselsdag i mødregruppen. Vi har fået så lækre nogen børn. 

Jeg håber alle har haft en helt fantastisk sommer!! Her er mit absolutte yndlingssommerbillede



Ingen kommentarer:

Send en kommentar