søndag den 21. april 2013

Shit!!!!

Der er kun 2 uger tilbage af min barsel!!! Hvor blev de 9 måneder lige af??? Og hvor er min lille baby???
Hvor er der bare pludselig mange spørgsmål der melder sig på banen.
Er hun nu klar til mor er væk hele dagen??
Er mor her nu klar til at være væk hele dagen??
Hvordan mon det bliver at komme på arbejde og skal tænke proffesionelt igen??
Kan jeg overhovedet huske hvad jeg laver??
Var det mon dumt vi ikke fandt et hus mens jeg var på barsel??
Og det er bare et lille udpluk!! Gisp altså.
Og hvordan bliver det at undvære min 1 1/2 times uafbrudte (for det meste) strik og kaffe?? Bliver jeg mon færdig med barselsgaven til yndlingsmias baby selma?? Jamen som de bliver ved de spørgsmål.
Om ikke andet, så er det da fantastisk solen er kommet frem fra sit hi og at Lydden rent faktisk sover 19.30-6.00 uden at spise og bare skal have sin sut en enkelt gang eller to. Hurra også er det pludselig lidt nemmere at overskue en arbejdsdag. :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar