mandag den 28. januar 2013

Spildt arbejde!!!

ARGH!!!!! Hvornår i (indsæt selv en passende mængde bandeord og gloser) er det lige jeg lærer, at undersøge strikkefastheden IKKE er spildt arbejde, men derimod godt kan betale sig, når nu den IKKE passer!! Øv øv, så nu har jeg trævlet det hele op og er startet forfra med Farmorfabrikkens babycardigan! Og det er bare så øv også surt, for jeg havde sådan glædet mig til at den blev færdig og kunne tages i brug af bettepigen. Ih altså, men af skade bliver jeg (forhåbentlig) klog og vil derfor love mig selv, at jeg for eftertiden tjekker om min strikkefasthed passer med den i opskriften.

Så mens jeg har ulmet og ulmet over mig selv og hvor meget øv det har været at starte forfra. Så har jeg lavet en overspringshandling ved symaskinen. Jeg synes nemlig mine lækre strikkepinde har fortjent et lækkert etui. Og Charlotte Kaae har lavet så god en vejledning. Resultatet blev vildt godt og jeg håber snart at jeg kan fylde alle pladserne ud. Det ville være lækkert.

Oveni i mit strikkemareridt og overspringshandlingen, så har min lille pige fanget sig en omgang forkølelse og det er da bare IKKE en god kombination. 😔
Så vi går og ser lidt slidte ud.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar